4+1 τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα

της Βάσιας Γκουντούρα

Οι τροφές από μόνες τους δε μας οδηγούν στο μαύρισμα. Η κατανάλωση όμως φρούτων και λαχανικών που περιέχουν χρωστικές ουσίες επηρεάζουν τη διαδικασία του μαυρίσματος. Όπως και να έχει, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η υπεριώδης ακτινοβολία αυξάνει την παραγωγή των επικίνδυνων ελευθέρων ριζών στο σώμα μας και η κατανάλωση των φρούτων και λαχανικών μας προσφέρει την κύρια αμυντική προστατευτική ασπίδα που είναι τα αντιοξειδωτικά συστατικά.

Για να αποκτήσουμε λοιπόν ξεχωριστό χρώμα το καλοκαίρι αλλά να είμαστε και προστατευμένοι μπορούμε να καταναλώσουμε τις ακόλουθες τροφές:

1)Καρότο: Τα καρότα σας χαρίζουν προστασία και χρυσοκίτρινο μαύρισμα. Περιέχουν 87% νερό, β-καροτένιο και είναι ιδανικά για την ενυδάτωση του δέρματος καθώς και για την επίτευξη ενός ομοιόμορφου μαυρίσματος. Για καλύτερη απορρόφηση του β-καροτένιου, καταναλώστε τα καρότα ψιλοκομμένα ή σε χυμό, με μία κουταλιά γιαούρτι ή λάδι.

2)Βερίκοκα: Είναι μια συμπυκνωμένη πηγή β-καροτίνης και περιέχουν μια σειρά από ισχυρά αντιοξειδωτικά συστατικά όπως βιταμίνη Α και βιταμίνη C.

3)Σπανάκι και μπρόκολο: Περιέχουν 2 καροτενοειδή τη λουτεΐνη και τη ζεαξανθίνη που λόγω της αντιοξειδωτικής τους δράσης προστατεύουν και χαρίζουν λαμπερό μαύρισμα.

4)Ντομάτα: Περιέχει λυκοπένιο, ένα φυτοθρεπτικό συστατικό με ισχυρή προστασία κατά της φωτογήρανσης. Ακόμα, περιέχουν μέταλλα, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που διατηρούν την επιδερμίδα ελαστική και νεανική.

Για τη διατήρηση του μαυρίσματος:

Ελαιόλαδο: Το ελαιόλαδο θα βοηθήσει στη διατήρηση του χρώματος και την καλή κατάσταση του δέρματος. Χρειαζόμαστε υγιή έλαια για να παραμείνει το σώμα μας απαλό και υγιές. Προσθέστε ελαιόλαδο στο μαγείρεμα και στις σαλάτες σας, παρά στο εξωτερικό μέρος του σώματός σας!

Φυσικά εκτός από όλα τα παραπάνω τρόφιμα και θρεπτικά συστατικά ας μην ξεχνάμε τη σπουδαιότητα της ενυδάτωσης. Είναι καλό να καταναλώνουμε τουλάχιστον 2 λίτρα υγρών την ημέρα. Ιδανική επιλογή για την παραλία παράλληλα με το νερό είναι τα smoothies που αποτελούνται από φρέσκα φρούτα, γάλα και πάγο καθώς και το πράσινο τσάι.

Συνεπώς, η βέλτιστη λύση για το μαύρισμα είναι μια ισορροπία μεταξύ ηλιοθεραπείας και προγράμματος διατροφής.

Tags: 4+1 τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα, fitness, Βάσια Γκουντούρα

Related Posts

Βάσια Γκουντούρα
by
Previous Post Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

0 shares

See You In FB