Στοχεύστε, χτίστε, επιλέξτε. Για καλή υγεία!

της Βάσιας Γκουντούρα

Η υγεία μας, η σταθεροποίηση του βάρους μας αλλά και το σώμα που ονειρευόμαστε απέχει λίγα βήματα μακριά απ το να το πραγματοποιήσουμε! Δεν υπάρχει κάποιο κρυφό μυστικό που θα μας μαρτυρήσει ο διαιτολόγος και ο γυμναστής μας. Το πιο βασικό κλειδί για την αλλαγή που θέλουμε βρίσκεται στη θέλησή μας. Η αποφασιστικότητά μας, η δύναμη ψυχής και η θέλησή μας είναι οι αστάθμητοι παράγοντες που θα μας δώσουν την ώθηση για την καλή υγεία του οργανισμού μας. Ας λάβουμε υπ’όψη μας κάποια βασικά διατροφικά βήματα που μπορούμε να κάνουμε:

Στοχεύστε για καλή φυσική κατάσταση

  • Θέστε ως στόχο σας ένα φυσιολογικό βάρος
  • Προσπαθήστε να είστε σωματικά δραστήριοι κάθε μέρα

Χτίστε μία υγιή βάση

  • Αφήστε τη διατροφική πυραμίδα να κατευθύνει τις επιλογές που κάνετε στα τρόφιμα που θα καταναλώνετε.
  • Επιλέξτε μία ποικιλία δημητριακών κάθε μέρα, ειδικά τα ολικής αλέσεως.
  • Επιλέξτε καθημερινά σίγουρα μία ποικιλία φρούτων και λαχανικών.
  • Διατηρήστε τα τρόφιμα ασφαλή για κατανάλωση.

Επιλέξτε λογικά

  • Επιλέξτε ένα διαιτολόγιο, που είναι φτωχό σε κορεσμένα λίπη και χοληστερόλη και μετρημένο σε ολικό λίπος.
  • Προτιμήστε τα κατάλληλα ποτά και τρόφιμα ώστε να μετριάσετε την πρόσληψη ζάχαρης.
  • Κάντε σωστές επιλογές και μαγειρέψτε τα φαγητά σας με λιγότερο αλάτι.
  • Αν πίνετε αλκοολούχα ποτά, κάντε το μετρημένα.

Εκτός από αυτά τα βήματα είναι καλό να προσέχουμε και τη συχνότητα των γευμάτων μας καθώς και το μέγεθος των μερίδων. Η συχνότητα των γευμάτων μας πρέπει να είναι 5-6 γεύματα ομοιόμορφα κατανεμημένα στη διάρκεια της μέρας. Στα άτομα με κυλιόμενο ωράριο έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό να τρώνε κάθε 2-3 ώρες. Για να επέλθει κορεσμός, κάθε κύριο γεύμα θα πρέπει να διαρκεί τουλάχιστον 20 λεπτά. Επομένως, θα πρέπει να τρώει κανείς αργά και με επίγνωση του τι τρώει, ελαττώνοντας το μέγεθος των μπουκιών.

Αυτές είναι μερικές πολύ απλές και διαδεδομένες διατροφικές οδηγίες που καλό θα ήταν να έχουμε όλοι μας υπόψη. Εάν χρειάζεστε καλύτερη καθοδήγηση συμβουλευτείτε κάποιο διαιτολόγο που θα σας ενημερώσει για τις σωστές διατροφικές οδηγίες ή κάποιο σύμβουλο ώστε να σας κατευθύνει στις σωστές επιλογές.

Ετικέτες: , ,

Related Posts

Βάσια Γκουντούρα
by
Previous Post Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

35 shares

See You In FB