Πώς να αλλάξεις το σώμα σου σε 7 απλά βήματα

της Βάσιας Γκουντούρα

Παρ’ ότι η ομορφιά είναι υποκειμενική, βαδίζουμε σε καιρούς που συγκεκριμένα σωματικά πρότυπα κυριαρχούν στους χώρους της μόδας ως «ιδανικά». Η υιοθέτηση αυτών των προτύπων είναι λανθασμένη: όμορφο σώμα είναι το υγιές σώμα.

Ακολουθούν 7 βήματα που κάνουν έναν οργανισμό να νιώσει αρχικά υγιής και μετέπειτα όμορφος:

1. Κινήσου! Η γυμναστική είναι μαγική. Με μισή ώρα άθλησης 3 φορές την εβδομάδα, θα νιώσεις το σώμα σου και πάλι δυνατό και θα δεις αμέσως τις αλλαγές που αποζητάς. Ευτυχώς, στις μέρες μας υπάρχουν χιλιάδες τρόποι άθλησης. Απ’ τους πιο απλούς, όπως το γυμναστήριο της γειτονιάς σου, μέχρι και μαθήματα χορού ή μαθήματα αυτοάμυνας. Δοκίμασε και σίγουρα θα βρεις την άσκηση που θα σε ξεσηκώσει από τον καναπέ σου! Αν πάλι αρνείσαι να δοκιμάσεις κάτι «διαφορετικό», σου έχω πολλές λύσεις: βγάλε το σκύλο σου βόλτα, πήγαινε στα μαγαζιά να χαζέψεις τις βιτρίνες, πήγαινε το μικρό σου ανιψάκι στις κούνιες , βοήθησε τους δικούς στις δουλειές του σπιτιού και η λίστα συνεχίζεται. Η αύξηση της φυσικής δραστηριότητας σε 30 μόνο λεπτά την ημέρα, μπορεί να κάνει τη ζυγαριά σου να κατεβαίνει έως και 2 κιλά το μήνα.

2. Κοιμήσου και άσε την τύχη σου να δουλεύει! Η έλλειψη ύπνου τείνει να εκκρίνει ποσότητες κορτιζόλης, η οποία συμβάλει στην αποθήκευση λίπους. Επομένως, απόλαυσε τις 8 ώρες ύπνου που δικαιούσαι!

3. Αντικατάστησε τον καφέ με πράσινο τσάι. Το τσάι θα βοηθήσει να αποβάλλεις τις τοξίνες από το σώμα σου και ταυτόχρονα θα σε βοηθήσει να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου άμεσα.

4. Νερό, το θαυματουργό! Πιες πολύ νερό. Το νερό θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τις καύσεις του σώματός σου σε σημαντικό βαθμό. Εντωμεταξύ, τα πρηξίματα στο σώμα σου θα εξαφανιστούν και το βάρος στη ζυγαριά σου θα μειωθεί αμέσως.

5. Φάε έξυπνα και όχι λίγο. Χρησιμοποίησε τα μπαχαρικά. Τα μπαχαρικά δίνουν γεύση στο φαγητό και ταυτόχρονα ενεργοποιούν το μεταβολισμό. Ταυτόχρονα σε κάνουν να νιώθεις χορτάτη λόγω της έντονης γεύσης και της έντονης μυρωδιάς που περιέχουν.

6. Λιγότερο αλάτι στη διατροφή σου. Αντικατάστησε το αλάτι με λεμόνι και ξύδι. Το αλάτι δημιουργεί κατακρατήσεις, πρηξίματα, και γενικότερη δυσφορία, ενώ το λεμόνι και το ξύδι επιταχύνουν το μεταβολισμό.

7. Κατανάλωσε στην αρχή του γεύματός σου τη σαλάτα ή τη σούπα λαχανικών. Έρευνες έχουν δείξει ότι με τον τρόπο αυτό μπορεί να μειωθούν κατά 20% οι προσλαμβανόμενες θερμίδες από το γεύμα χωρίς να αισθάνεσαι πείνα.

Extra tip: Mπορείς να σημειώνεις κάθε μέρα τις τροφές που έχεις καταναλώσει, έτσι ώστε να μπορείς να ελέγχεις τις ημερήσιες θερμίδες σου.

Θυμήσου, το σώμα μας είναι το σπίτι μας. Χάρις σε αυτό δουλεύουμε, διασκεδάζουμε, κάνουμε οικογένεια. Ας το κρατάμε όσο πιο υγιές μπορούμε. Κι εσύ μπορείς να κάνεις την αλλαγή που πάντα ήθελες. Είσαι απλά μια απόφαση μακριά. Χαμογέλα στη ζωή και ξεκίνα αύριο τις αλλαγές που θα κάνουν το σώμα σου δυνατό και υγιές.

Ετικέτες: , , , ,

Related Posts

Βάσια Γκουντούρα
by
Previous Post Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

24 shares

See You In FB