Λόγοι για να αγαπήσεις τα burpees

της Τάνιας Γρεβενιώτη

Tα burpees είναι η άσκηση που οι περισσότεροι λατρεύουν να μισούν. Τα burpees είναι μια απλή και άμεση άσκηση. Πέφτεις στο έδαφος σε θέση για κάμψεις ενώ στήθος και μηροί ακουμπούν στο πάτωμα. Επιστρέφεις στην αρχική θέση όσο το δυνατόν γρηγορότερα και στη συνέχεια κάνεις ένα άλμα μερικών πόντων ενώ τα χέρια σου βρίσκονται πάνω από το κεφάλι σου. Τίποτα περίπλοκο. Γιατί όμως αυτό το μίσος; Άλλωστε τα πλεονεκτήματά τους υπερτερούν της ταλαιπωρίας που προκαλούν.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 5 λόγους για να αγαπήσετε τα Burpees:

1. Tα Burpees είναι απλά.
Δεν χρησιμοποιείτε καμία μπάρα, δε σηκώνετε κανένα φορτίο (εκτός αν χρησιμοποιείτε κάποιο γιλέκο), μπορείτε να κάνετε burpees οπουδήποτε. Είναι μια απλή κίνηση που το μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων μπορεί να εκτελέσει.

2.Tα burpees είναι η «Λειτουργική προπόνηση».
Μεγάλος αριθμός μυϊκών ομάδων συμμετέχουν κατά την εκτέλεση της άσκησης. Χέρια, στήθος, τετρακέφαλοι, γλουτιαίοι και κοιλιακοί βρίσκονται σε δράση σε κάθε επανάληψη που εκτελείς. Δεδομένου ότι χρησιμοποιείτε ως αντίσταση το σωματικό σας βάρος όταν εκτελείτε μια επανάληψη, η άσκηση μπορεί να χαρακτηριστεί ως High-Load. Αυτές οι υψηλού φορτίου ασκήσεις βοηθούν στο να αναπτύξετε τη μυϊκή σας αντοχή.

3.Τα burpees ενισχύουν την αναερόβια ικανότητα.
Αναερόβιος σημαίνει αυτός που ζει χωρίς αέρα. Σας θυμίζει κάτι; Οι αναερόβιες ασκήσεις είναι υψηλής έντασης, διάρκειας 1-2 λεπτών, όπως ένα σπριντ 100 μέτρων. Τώρα, αν εκτελείτε σε γρήγορο ρυθμό (ευκολότερο στα λόγια απ’ ότι στην πράξη) όχι μόνο θα έχετε οφέλη στη μυϊκή σας αντοχή αλλά η χωρητικότητα των πνευμόνων σας, η υγεία της καρδιάς σας και η ικανότητά σας να εργάζεστε γρηγορότερα και σκληρότερα θα αυξηθεί σημαντικά.

4.Τα burpees είναι ιδανικά για απώλεια βάρους.
Όπως έχει αναφερθεί αρκετές φορές τα burpees είναι μια άσκηση για όλο το σώμα(full-body), έντονη, που αυξάνει τους παλμούς της καρδιάς και έχει ως αποτέλεσμα την μεγάλη κατανάλωση θερμίδων. Στην πραγματικότητα με τα burpees μπορείτε να κάψετε 50% περισσότερο λίπος απ’ότι με τη συμβατική προπόνηση δύναμης. Ένα ακόμη όφελος είναι ότι θα αυξήσετε το μεταβολισμό σας για το υπόλοιπο της ημέρας.

5.Τα burpees σας κάνουν να σκέφτεστε.
Burpee muscle-ups, burpee box jumps, burpee pull-ups, burpee toes to bar και η λίστα συνεχίζεται. Μπορείτε να τα συνδυάσετε σε οποιοδήποτε workout. Tα burpees πραγματικά σας κάνουν να σκέφτεστε. Ενώ βρίσκεστε κατά την εκτέλεση της προπόνησής σας, οι πνεύμονές σας έχουν μπουκώσει, ο εμετός είναι προ των πυλών, το μυαλό σας τείνει να αναρωτιέται για ποιο λόγο μπαίνετε σε αυτή τη δύσκολη διαδικασία. Όταν επιτέλους τελειώσετε την προπόνηση θα πάρετε την απάντησή σας. Με την πάροδο του χρόνου θα δείτε την εξέλιξη στην απόδοση και την αλλαγή στην εμφάνισή σας και θα καταλάβετε.

Ετικέτες: , , , , , ,

Related Posts

Τάνια Γρεβενιώτη
by
Previous Post Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

29 shares

See You In FB