I just want to be ok today

της Kate Hilverost

Παθαίνω κι εγώ κρίσεις πανικού, κρίσεις άγχους και γενικά κρίσεις. Δεν ντρέπομαι, δεν φοβάμαι να το παραδεχτώ. Οι κρίσεις πανικού έρχονται στη ζωή μου και φεύγουν ανά διαστήματα. Είναι δύσκολο κι επίπονο αλλά πλέον έχω μάθει μέχρι ένα βαθμό να το διαχειρίζομαι. Από την εμπειρία μου θα σας πω ότι δεν είναι τίποτα το φοβερό, μα περνάει μόνο αν το θες πραγματικά. Μέχρι στιγμής δεν έχω ζητήσει βοήθεια από ειδικό γιατί έχω αρχίσει να κοντρολάρω τον δαίμονα και να ξέρω πως να του πω «ευγενικά» να φύγει.

Συμβουλή 1η: Παραδοχή-αποδοχή. Πες την αλήθεια στον εαυτό σου, αποδέξου το πρόβλημα, εκεί είναι η πραγματική θεραπεία. Μην ντρέπεσαι και μη νιώθεις άσχημα, δεν είσαι μόνη/μόνος.

Συμβουλή 2η: Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, σε περίπτωση δηλαδή που σε πιάσει κρίση βγες, βαθιές ανάσες, breathe in- breathe out, οξυγόνο και χαλάρωση. Ξεκίνα να μιλάς, στον αδερφό, στην αδερφή, στον κολλητό, στην κολλητή. Μίλα. Πες αυτό που σε προβληματίζει, ό,τι έχεις στο μυαλό σου βγάλε το προς τα έξω, ό,τι κι αν είναι αυτό. Ακόμη και κανένας να μην είναι φυσικά κοντά σου πάρε κάποιο δικό σου πρόσωπο τηλέφωνο και μίλα. Γράψε ένα γράμμα, ένα μήνυμα χωρίς αποστολέα και πέτα μέσα ό,τι σε ενοχλεί, ό,τι σε αγχώνει και σε κάνει να αισθάνεσαι έτσι.Θα σε βοηθήσει τόσο στο να αποδεχτείς το πρόβλημα όσο και να ανακαλύψεις την αιτία ή τις αιτίες που στο προκαλούν.

Συμβουλή 3η: Περπάτημα, τρέξιμο και σωστή διατροφή. Μην παρατάς τον εαυτό σου, φρόντισέ τον. Όταν δε νιώθεις καλά πρόσεξε την εμφάνισή σου, δώσε χώρο και χρόνο στον εαυτό σου. Πέρνα στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα. Βγες έξω, πέρνα ωραία για να ξεχνιέσαι, δεν είναι λύση να κλείνεσαι σπίτι και να τα παρατάς. 

Εγώ η τολμηρή, όλα όσα σε συμβουλεύω, τα κάνω πράξη. Προσπαθώ να ξεπερνάω τους φόβους και τις ανασφάλειες μου όσο δύσκολο κι αν είναι, τολμάω. Δεν εγκαταλείπω εμένα. Πολλές φορές, όταν ξέρω ότι κάτι με δυσκολεύει π.χ. φοβάμαι το ασανσέρ, δεν μπορώ να είμαι όρθια στο μετρό γιατί μου πέφτει η πίεση και παρόμοια, προσπαθώ λίγο λίγο να δοκιμάζω τον εαυτό μου στο να κάνει ότι τον φοβίζει. Δεν τα καταφέρνω πάντα, αλλά προσπαθώ. Μερικές φορές, αποζητώ την επιβεβαίωση από τους δικούς μου, θέλω να ακούσω ένα «μπράβο τα κατάφερες».

Το άγχος και η καθημερινότητα μας οδηγούν εκεί. Όλα είναι στο μυαλό μας, ό,τι μας συμβαίνει εμείς το προκαλούμε. Κάνουμε κακό στους εαυτούς μας άθελα μας.

Προστάτεψε εσένα από εσένα.

Ετικέτες: ,

Related Posts

Kate Hilverost
by
Previous Post Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

63 shares

See You In FB