Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές: Πώς να επαναφέρεις τον οργανισμό σου

της Βάσιας Γκουντούρα

Επιστρέφουμε σιγά σιγά όλοι στους καθημερινούς μας ρυθμούς, αλλά κάτι έχει αλλάξει πάνω μας. Πολλοί από εμάς κουβαλάμε μερικά περιττά κιλά, τα οποία κερδίσαμε ως δώρο εορτών. Τι πρέπει να κάνουν όμως όσοι θέλουν να κοιτάξουν τον εαυτό τους στον καθρέφτη και να τον δουν όπως ήταν δύο εβδομάδες πριν;

Στόχος 1ος: Πρώτο βήμα πρέπει να είναι η λήψη της απόφασης να μπούμε σε σωστούς ρυθμούς. Αποφασίζω, λοιπόν, να επιστρέψω στους ρυθμούς της καθημερινότητας μου και να καταναλώνω τροφές που σκοπό έχουν να με κάνουν υγιή ως οργανισμό. Το πρώτο βήμα είναι και το πιο σημαντικό και καθοριστικό.

Στόχος 2ος: Βάζω τέλος στα γλυκά, ειδικά αυτά των εορτών (οι γιορτές πέρασαν άλλωστε)! Λέω ένα μεγάλο ναι στα φρούτα της εποχής (μανταρίνια, πορτοκάλια, ακτινίδια) και δυναμώνω τον ανοσοποιητικό μου σύστημα. Παράλληλα, μειώνω την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων και έτοιμων σνακ, τα οποία έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Λέμε όχι στην περιττή κατανάλωση ζάχαρης η οποία σε μια κουταλιά της σούπας φτάνει τις 60-70 θερμίδες.

Στόχος 3ος: Στο εβδομαδιαίο σας διαιτολόγιο προτιμήστε τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα ψάρι ,το οποίο είναι πλούσιο σε απαραίτητα λιπαρά οξέα και άπαχη πρωτεΐνη, ενώ σας χορταίνει χωρίς πολλές θερμίδες. Αντικαταστήστε το κρέας με όσπρια και λαχανικά που περιέχουν βιταμίνες και φυτικές ίνες. Έτσι, θα αποτοξινώσετε τον οργανισμό σας, καθώς τις μέρες των γιορτών καταναλώσαμε πολύ κρέας, όπως συνηθίζεται στα περισσότερα τραπέζια των γιορτών.

Στόχος 4ος: Νερό! Ο αιώνιος σύμμαχός μας στη διατήρηση της ενυδάτωσης μας και της υγείας μας! Δεν ξεχνάμε να πίνουμε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό ημερησίως, τα οποία καταπολεμούν τις κατακρατήσεις υγρών στο σώμα μας. Όταν καταναλώνουμε αρκετά υγρά και ο οργανισμός του καθενός είναι κοντά στο να καλύψει τις απαιτήσεις του σε υγρά, τότε είναι και πιο εύκολο να δούμε τα κιλά στη ζυγαριά μας να πέφτουν.

Στόχος 5ος: Μιας και ξεκινάμε τις υγιεινές συνήθειες και πάλι, καλό είναι να εντάξουμε στην καθημερινότητα μας κάποιου είδους άσκηση, έτσι ώστε να δούμε γρήγορα αποτελέσματα. Ένας περίπατος, είτε δίπλα σε κάποιο φυσικό τοπίο, είτε στη γειτονιά μας, είτε ακόμα και στο γυμναστήριο θα μας αναζωογονήσουν και θα κάψουμε ευχάριστα και πιο εύκολα θερμίδες.

Αυτοί ήταν 5 στόχοι, ή αλλιώς, 5 εύκολοι τρόποι να επαναφέρεις τον εαυτό σου στις συνήθειες που είχε προ εορτών. Αν πάλι τώρα πήρες την απόφαση να ελαττώσεις το βάρος σου είναι η καλύτερη εποχή για να το κάνεις. Η καλύτερη μέρα για να κάνεις μια αλλαγή είναι πάντα η σημερινή!

Ετικέτες: , , , , , ,

Related Posts

Βάσια Γκουντούρα
by
Previous Post Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

33 shares

See You In FB