7 τροφές που ενυδατώνουν τον οργανισμό μας

της Βάσιας Γκουντούρα

Διανύουμε τις πιο ζεστές μέρες του καλοκαιριού και ο οργανισμός μας καταπονείται από τις αυξημένες θερμοκρασίες. Το σώμα μας αποτελείται κατά περίπου, 60% από νερό. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να καταναλώνουμε αρκετά υγρά κατά τη διάρκεια της ημέρας και να επιλέγουμε τρόφιμα με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, ώστε να το κρατάμε καλά ενυδατωμένο.

Πολλοί θα νομίζουν, πως μόνο οι ικανοποιητικές ποσότητες νερού είναι αρκετές, αλλά κάνουν λάθος καθώς περίπου το 1/5 της κατανάλωσής μας σε νερό προέρχεται από τα τρόφιμα (δηλαδή τα φρούτα και τα λαχανικά). Παρακάτω παρατίθενται μερικές τροφές που είναι κατάλληλες για να μας κρατάνε ενυδατωμένους.

1) Μαρούλι: Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά κατέχουν την τοπ θέση στις τροφές που μας ενυδατώνουν καθώς περιέχουν νερό σε περιεκτικότητα 92-96%. Ιδίως το μαρούλι είναι πλούσια πηγή νερού, με περιεχόμενο 96%. Είναι επίσης πάρα πολύ χαμηλό σε θερμίδες  και είναι πηγή φυτικών ινών και βιταμινών Α και C.

2)Καρπούζι: Είναι μια αρκετά δροσιστική επιλογή καθώς περιέχει 92%νερό και η κατανάλωσή του μας προστατεύει από την αφυδάτωση. Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες, όπως οι βιταμίνες Α, Β6, Β1 και C. Μπορείτε να το καταναλώσετε είτε σαν σνακ είτε σαν κυρίως γεύμα.

3)Πεπόνι: Το φρούτο αυτό με την ξεχωριστή γεύση, αποτελείται από 90% νερό και είναι πλούσιο σε βιταμίνες A και C. Ιδανικό για τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες. Μπορεί να καταναλωθεί είτε σε φέτες είτε σε φρουτοσαλάτες.

4)Γκρέιπφρουτ: Αυτό το ξεχωριστό και τροπικό εσπεριδοειδές, περιέχει νερό σε περιεκτικότητα 90%. Είναι χαμηλό σε θερμίδες και μια πολύ καλή επιλογή θρεπτικών συστατικών και βιταμινών Α και C. Μπορείτε να το προσθέσετε είτε στο πρωινό σας, είτε σαν ένα δροσερό απογευματινό σνακ!

5)Γαλακτοκομικά χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά: Το γιαούρτι και το γάλα, όπως και τα υπόλοιπα γαλακτοκομικά προσφέρουν πρωτεΐνη, φώσφορο, κάλιο και βιταμίνες Α και D στη διατροφή μας αλλά είναι και μια αρκετά καλή πηγή νερού! Αποτελούνται από 88%-95%νερό. Επομένως, είναι καλή η κατανάλωση 3 μερίδων γαλακτοκομικών την ημέρα.

6)Μπρόκολο: Είναι ένα θρεπτικό εργοστάσιο, καθώς παρέχει βιταμίνη C, ασβέστιο, φυτικές ίνες, σίδηρο και βήτα καροτίνη ενώ περιέχει 91%νερό! Επιπλέον, ενεργοποιεί το μεταβολισμό μας και μας βοηθάει να κάψουμε θερμίδες γρηγορότερα!

7)Αγγούρι: Τέλος, η εντυπωσιακή περιεκτικότητα του αγγουριού σε νερό, είναι περίπου 95%.Επιπλέον, περιέχει κάλιο συνεισφέροντας όχι μόνο στην ενυδάτωση του οργανισμού αλλά και στην πολύτιμη για το σώμα, ισορροπία των ηλεκτρολυτών.

Eάν λοιπόν, το νερό δεν είναι ο αγαπημένος σας φίλος, κρατήστε το σώμα σας ενυδατωμένο με την κατανάλωση τροφών με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Φτιάξτε νόστιμες σαλάτες, χυμούς και σνακ και θα δείτε εξίσου ευεργετικά αποτελέσματα στο σώμα σας!

Ετικέτες: , ,

Related Posts

Βάσια Γκουντούρα
by
Previous Post Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 shares

See You In FB