7 τροφές που εξαφανίζουν το λίπος στην κοιλιά

της Βάσιας Γκουντούρα

Είναι η εποχή που όλοι έχουμε γυρίσει στο σπίτι μετά τις καλοκαιρινές διακοπές μας. Η εποχή λίγο πριν το Σεπτέμβρη, που οι περισσότεροι βάζουμε νέους στόχους! Ένας απ’αυτούς είναι σίγουρα η απώλεια κάποιων περιττών κιλών ή για τους πιο τυχερούς το ξεφούσκωμα στην κοιλιακή χώρα. Οι σωστές τροφές, σε συνδυασμό με τη εβδομαδιαία άθληση είναι το κλειδί για να πετύχουμε όλοι το στόχο μας. Ωστόσο, υπάρχουν και κάποιες τροφές βοηθητικές στην απόφασή μας! Ας τις ρίξουμε μια ματιά:

1. Μύρτιλα

Οι καρποί τους, που έχουν μια ελαφριά υπόξινη γεύση, είναι πλούσιοι σε βιταμίνες Α, C και E, β-καροτίνη και πολυφαινόλες, όλες ουσίες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Είναι ευρύτερα γνωστά για την αντιγηραντική τους δράση. Παρά το μικρό τους μέγεθος, είναι ισχυροί σύμμαχοι της διατροφής σου. Τα μύρτιλα έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος και νάτριο, ενώ είναι φτωχά σε θερμίδες. Μια μερίδα (1 φλιτζάνι) σε επιβαρύνει με μόλις 80 θερμίδες.

2. Σολωμός

Αποτελεί μία από τις καύτερες πηγές πολύτιμων για τον οργανισμό ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία δημιουργούν μια φυσική ασπίδα προστασίας έναντι των εκφυλιστικών νοσημάτων. Ενώ βοηθούν στην ενίσχυση της «καλής» χοληστερόλης (HDL) και στη μείωση της «κακής» χοληστερόλης (LDL). Τα ω-3 λιπαρά μας βοηθούν στη γρήγορη αποβολή του λίπους από το σώμα μας.

3. Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα παρέχουν λίγους υδατάνθρακες και μεγάλες ποσότητες πρωτεϊνών και φυτικών ινών, έτσι αναδεικνύεται ως το πλέον ιδανικό σνακ κατά την διάρκεια της ημέρας μας. Μία μερίδα αμύγδαλα (30 γραμμάρια) περιλαμβάνει περίπου 20-24 ολόκληρα αμύγδαλα. Η μερίδα αυτή παρέχει περίπου 163 θερμίδες, 14 γραμμάρια λιπαρά, 3,5 γραμμάρια φυτικές ίνες και 6 γραμμάρια υδατάνθρακες. H συμβολή τους στην απώλεια του κοιλιακού λίπους είναι εντυπωσιακή! Καταναλώστε τα 2-3 φορές την εβδομάδα ως ενδιάμεσο σνάκ και τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν!

4. Αυγά

Το αυγό, και κυρίως το ασπράδι, είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας. Δοκιμάστε να ξεκινάτε τη μέρα σας βάζοντας αυγό στο πρωινό σας για να έχετε ενέργεια και να διευκολύνετε την διαδικασία απώλειας βάρους. Μπορείτε να το καταναλώσετε είτε βραστό, είτε ποσέ, είτε ακόμα και σε μια υγιεινή ομελέτα με λαχανικά.

5. Πράσινο Τσάι

Το πράσινο τσάι προάγει την απώλεια βάρους και την τόνωση του οργανισμού, ενώ βοηθάει στο κάψιμο του κοιλιακού λίπους. Επειδή περιέχει κατεχίνες, ένα είδος φυτοχυμικού, μπορεί και επηρεάζει το μεταβολισμό άμεσα. Για καλύτερα οφέλη να πίνετε πράσινο τσάι αρκετές φορές την ημέρα.

6. Βρώμη και κριθάρι

Oι νιφάδες βρώμης χωρίς ζάχαρη αυξάνουν το αίσθημα της πληρότητας και μειώνουν περισσότερο την επιθυμία για φαγητό, συγκριτικά με μία ίση σε θερμίδες μερίδα δημητριακών πρωινού. Το αίσθημα κορεσμού οφείλεται στις β-γλυκάνες, ενώσεις που ανήκουν στην ομάδα των πολυσακχαριτών. Ακόμη, οι φυτικές της ίνες μάχονται φυσικά τις δυσλειτουργίες του εντέρου, που σημαίνει αποβολή του επιπλέον νερού στο σώμα.

7. Γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά

Τα γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά μας βοηθούν στην γρήγορη απώλεια κιλών αφού τα πλήρη γαλακτοκομικά «κρύβουν» πολλές περισσότερες θερμίδες απ΄ότι όλοι πιστεύουν. Έτσι είναι καλό να αναζητάμε τυριά με χαμηλά λιπαρά, γιαούρτια από 0-2% και γάλα μέχρι 1,5%. Ακόμα, το ζωντανό γιαούρτι είναι αυτό που βοηθά στην καλή λειτουργία του εντέρου και την πέψη καθώς και τον έλεγχο της όρεξης και δεν πρέπει να λείπει από τη διατροφή μας!

Μια δοκιμή αυτών των τροφών θα σε κάνει να πιστέψεις στη δύναμή τους! Με αποφασιστικότητα κι ένα εύκολο και έξυπνο πρόγραμμα σωστών τροφών θα καταφέρεις να χάσεις τους πόντους που σε ταλαιπωρούν.

Φυσικά, μην ξεχνάς να έχεις σαν σύμμαχό σου την εβδομαδιαία άθληση. Με έναν υγιεινό τρόπο ζωής, θα καταφέρεις να αναζωογονηθείς και να πετύχεις το στόχο σου!

Ετικέτες: , , ,

Related Posts

Βάσια Γκουντούρα
by
Previous Post Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

65 shares

See You In FB