5 θρεπτικά σνακ που χωράνε στην τσάντα σου

της Βάσιας Γκουντούρα

Οι ρυθμοί της καθημερινότητάς μας τρέχουν με ταχύτητα και εμείς το ίδιο για να τους προλάβουμε. Πολλοί από εμάς παραλείπουμε να κάνουμε τα ενδιάμεσα γεύματα στη διάρκεια της μέρας μας, με αποτέλεσμα να τρώμε 2 μόνο φορές την ημέρα. Αυτό μπορεί να έχει αρνητικό αποτέλεσμα στο βάρος μας αλλά φυσικά και στην υγεία μας!

Όπως καταλαβαίνουμε, λοιπόν, είναι σημαντικό να καταναλώνουμε 3 βασικά γεύματα και 2 ενδιάμεσα σνακ. Αυτό είναι σίγουρα και αποδεδειγμένα ένα πρόγραμμα που θα μας κρατήσει χορτάτους όλη μέρα, θα διατηρήσει το βάρος μας σε σωστά επίπεδα και φυσικά θα διασφαλίσει την υγεία μας.

Ακολουθούν μερικά υγιεινά και θρεπτικά σνακ που μπορούμε να έχουμε στην τσάντα μας:

Μπάρες πρωτεΐνης 

Οι μπάρες πρωτεΐνης είναι σίγουρα από τα πιο εύκολα και υγιεινά σνακ που μπορείτε να έχετε στην τσάντα σας. Προτιμήστε κάποια με 15 ή περισσότερα γραμμάρια πρωτεΐνης και πάνω από 3 γραμμάρια φυτικών ινών, βασικά συστατικά για να χορτάσετε. Οι θερμίδες πρέπει να κυμαίνονται από 150 έως 200, ενώ η μπάρα σας δεν πρέπει να έχει πάνω από πέντε γραμμάρια λιπαρών και οκτώ γραμμάρια ζάχαρης. Καλό είναι, τέλος, να αποφεύγετε τις μπάρες με τεχνητά γλυκαντικά και φοινικέλαιο. Και για όσους είναι φαν της μαγειρικής, μπορείτε να βρείτε μια εύκολη συνταγή και να δημιουργήσετε τις δικές σας μπάρες!

Στραγγιστό γιαούρτι

Το στραγγιστό γιαούρτι περιέχει διπλάσιες πρωτεΐνες από τα άλλα είδη και σίγουρα θα σας χορτάσει. Μπορείτε να το βάλετε στην κατάψυξη για να γίνει σαν παγωτό και να το αναμίξετε με κατεψυγμένα φρούτα του δάσους. Αντί για φρούτα μπορείτε να προσθέσετε ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι και κανέλα. Τέλος μπορείτε να προσθέσετε ½ φλιτζάνι berries και 1-2 κουταλιές της σούπας σπόρους (π.χ. κολοκυθόσπορους, ηλιόσπορους, λιναρόσπορους ή chia seeds).

Μπανάνα με φυστικοβούτυρο 

Αντί να πάρετε ένα κομμάτι κέικ στο γραφείο, βάλτε στο ταπεράκι μια μπανάνα και μία κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο. Η μπανάνα προσφέρει υδατάνθρακες ταχείας καύσης, ενώ το φυστικοβούτυρο θα σας δώσει την πρωτεΐνη που χρειάζεστε για να χορτάσετε.

Αραβική πίτα με τυρί

Ένα αρκετά εύκολο σνακ που δίνει την εντύπωση ότι τρώτε σάντουιτς. Για να το ετοιμάσετε θα χρειαστείτε μόνο μία αραβική πίτα, την οποία θα κόψετε στην μέση και θα την γεμίσετε με μία κουταλιά της σούπας ημι-αποβουτυρωμένο τυρί ρικότα. Οι πρωτεΐνες και οι φυτικές ίνες θα καλύψουν για αρκετή ώρα το αίσθημα της πείνας, ενώ θα αποφύγετε τα πολλά κορεσμένα λιπαρά. Αν θέλετε να γίνει και ακόμα πιο χορταστικό προσθέστε όποιο είδος σας αρέσει από πράσινα φυλλώδη λαχανικά τα οποία θα δώσουν με τη σσειρά τους την ξεχωριστή τους γεύση.

1 πορτοκάλι & 10 αμύγδαλα (ωμά & ανάλατα)

H κατανάλωση μικρής ποσότητας ανάλατων αμυγδάλων (10-20) καθημερινά ως ενδιάμεσο σνακ ή θρυμματισμένα σε μία σαλάτα, ή ακόμα σαν πρωινό στο γιαούρτι και στα δημητριακά, αποτελούν ιδανική τροφή ρύθμισης βάρους αλλά και πρόληψης καρδιαγγειακών και άλλων εκφυλιστικών παθήσεων. Ένα μέτριο σε μέγεθος πορτοκάλι μάς παρέχει 62 θερμίδες και μας προμηθεύει με σχεδόν το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε βιταμίνη C. Η κατανάλωση πορτοκαλιού έχει πάρα πολλές ευεργετικές δράσεις για τον οργανισμό μας. Αυτός είναι ένας δυνατός συνδυασμός για το ενδιάμεσο σνακ που χρειάζεται σώμα μας!

Θα ήταν καλό να προσέχετε τα «έτοιμα» σνακ χαμηλών λιπαρών, καθώς αρκετά έτοιμα σνακ περιέχουν, σύμφωνα με ό,τι αναγράφεται στην συσκευασία τους, λιγότερες από 100 θερμίδες. Κάποια από αυτά είναι πολύ νόστιμα κράκερς ή μπισκότα. Προσπαθήστε όσο μπορείτε να τα αποφεύγετε γιατί τα περισσότερα από αυτά περιέχουν εξευγενισμένο αλεύρι, πράγμα που σημαίνει πως έχει υποστεί χημική επεξεργασία. Επιπλέον, έχουν χαμηλή θρεπτική αξία, σε αντίθεση με όλα τα παραπάνω σνακ που θα ετοιμάσετε μόνοι σας και που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, ίνες και αντιοξειδωτικά. Την επόμενη φορά που θα έχετε απαιτητικό πρόγραμμα στη δουλειά, αφιερώστε λίγα λεπτά ώστε να ετοιμάσετε το αγαπημένο σας σνακ και να το έχετε μαζί σας. Πιστέψτε με, ο οργανισμός σας θα νιώσει σίγουρα καλύτερα και η τσάντα σας θα είναι πάντα γεμάτη με ένα απ΄αυτά!

Ετικέτες: , , , , , ,

Related Posts

Βάσια Γκουντούρα
by
Previous Post Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

55 shares

See You In FB